Förbättra kundupplevelsen och effekten av din kommunikation genom ta reda på hur kunderna upplever din nuvarande

I en allt mer digitaliserad och datadriven omvärld ställer konsumenter allt högre krav på skräddarsydd kommunikation. Att kommunicera utifrån behov, beteende och preferenser är idag mer eller mindre en självklarhet för att lyckas tränga igenom bruset och skapa resultat.

Klicka på rubriken för att läsa mer om hur vi går tillväga!

Read More
Minska churn och förhindra kundtapp

Företag ägnar i regel mycket tid åt att rekrytera in fler kunder. Det är förstås en viktig del av verksamheten, men det som lätt glöms bort är de befintliga kunderna. Krut läggs ofta på att sälja in sin produkt eller tjänst, och sen lämnar kunden företaget efter 6-12 månader. Men lika mycket som en ny kund påverkar intäkterna positivt, påverkar en avhoppade kund intäkterna negativt. Vi på Relation & Brand fokuserar därför till stor del på att hålla befintliga kunder nöjda så att de stannar längre.

Läs mer genom att klicka på rubriken!

Read More