Back to All Events

Levererar ditt lojalitetsprogram kundvärde?

  • Postmuseum 6 Lilla Nygatan Stockholm, Stockholms län, 111 28 Sweden (map)

Levererar ditt lojalitetsprogram kundvärde?
- och vad tycker kunderna om innehållet?

15.jpg

Kunderna ställer allt högre krav på relevanta erbjudanden och kundupplevelser. För att kunna bemöta deras förväntningar måste varumärkena veta vad som driver kunderna och varför de väljer att vara med i just deras lojalitetsprogram. Detta är en stor utmaning för varumärken i dag, vilket breda undersökningar från Swedma med flera visat tydligt i år.

tid_adress.jpg

Med större insikter om de olika medlemsgrupperna och deras kundupplevelse slipper man agera i blindo, och får istället mer träffsäkra resultat och större kundvärde för medlemmarna.

Vi på Relation & Brand har tagit fasta på detta och tagit steget vidare. Nyligen genomförde vi en djupare analys med vår metod Customer Concept Experience CCX™️ för ett stort detaljhandelsföretag. Vi ville se hur deras lojalitetsprogram upplevs av medlemmarna och det visade sig att verkligheten inte såg ut som de själva trodde.  

Kom på vårt frukostseminarium den 8e oktober och ta del av konkreta exempel och resan till att lära känna sina kundklubbsmedlemmar!

Datum:  8  oktober 2019
Tid:       08:30- 10:00 (Seminariet börjar kl 09:00)
Plats:    Postmuseum, LIlla Nygatan 6 i Gamla Stan, Stockholm

 

Föreläsare

Michael Dahl och Lars Lindqvist från Relation & Brand. Michael är strateg, insiktare och utvecklare av kund- och affärskoncept. Lars är kommunikationsstrateg och drivs av att utveckla kundens kunder genom att skapa kundkoncept och relevanta kundresor.

Michael_small.jpg
Lars_small.jpg
 

Anmälan

Genom att anmäla mig godkänner jag även att relation & Brand kontaktar mig med inbjudningar till framtida seminarier samt relaterad marknadskommunikation.

Earlier Event: May 14
Hur skapar du Relation & Brand?
Later Event: November 12
Bortom systemen!