Back to All Events

Hur man bygger ett kundprogram

iStock-464430878.jpg
tid-adress.jpg

Hur man bygger ett kundprogram efter kundernas förväntningar

Kundklubb, lojalitetsprogram, kundprogram, VIP-program, ja, kärt barn har många namn…

Alla vet att det är de kunder som gillar oss allra mest som står för en stor del av vår försäljning, men lyssnar vi verkligen på vad våra kunder vill få ut av relationen med oss som företag?

Dagens kunder har nya förväntningar och accepterar inte ”one size fits all”. De kräver uppmärksamhet, igenkännande, dialog och skräddarsydda erbjudanden och vill allt snabbare få hjälp med just sina intresseområden. Det ställer nya krav på dig och ditt företag men det ger dig också nya möjligheter att arbeta annorlunda.

På vårt frukostseminarium den 22 mars kommer vår strateg Lars Lindqvist att berätta hur man skapar ett kundprogram som bygger på kundernas förväntningar. Var börjar man och vad krävs det för att lyckas. Du kommer att få handfasta tips och få se hur andra har gjort.

Varmt välkommen på frukost, inspiration och verkliga exempel.


Talare

lars240_2.png

  

  

Lars Lindqvist

Kommunikationsstrateg, Relation & brand


Anmälan

Namn *
Namn
Earlier Event: February 21
Kommunicera relevant!