Back to All Events

Seminariet är inställt. Vi återkommer med ett nytt datum efter sommaren.

  • Relation & Brand 33 Stora Nygatan Stockholm, Stockholms län, 111 27 Sweden (map)
170418_bixia__foto_peter_holgersson_15.jpg
datum.png

När innehållet i elkontakten och kundkontakten är det som gör skillnaden.

Frukostseminarium den 5 juni 2018
Historien om hur vi tillsammans utvecklar elbolaget Bixias kundrelation med djupare insikter om kundupplevelsen av kommunikationen och varumärket.

Att alla kunder inte är lika fattar de flesta idag. Men att all el inte är lika är inte lika självklart för alla. Den stora utmaningen för oss är att lyckas differentiera kommunikationen för en produkt som är svår att differentiera i sig.

Därför är det jätteviktigt för Bixia att förstå sina kunder, deras behov och deras upplevelse av Bixia  och det som man kommunicerar. Bixia måste både förstå och följa hur deras kommunikation tas emot, såväl rationellt som emotionellt. Det är först när man både når fram och berör som man uppnår önskad effekt. 

Peter Janefjord CRM-ansvarig på Bixia berättar tillsammans med Lars Lindqvist, strateg på Relation & Brand, om vad man kunnat identifiera med hjälp av kundtrackingen Relation-to-Brand R2B och hur man arbetar med insikterna. 

Varmt välkommen på frukost, inspiration och  ett verkligt case

Datum:  5 juni 2018

Tid:  08:00- 09:30 (Seminariet startar kl. 08:30

Plats:  Postmuseum Lilla Nygatan 6 i Gamla Stan


Talare

170418_bixia__foto_peter_holgersson_05.jpg

  

  

Peter Janefjord

CRM-ansvarig, Bixia

lars240_2.png

   

  

Lars Lindqvist

Strateg, Relation & Brand


Anmälan

Namn *
Namn
Earlier Event: May 23
Årsredovisning 2017