Back to All Events

Kommunicera relevant!

iStock-615480682.jpg
tid-adress kopiera23.jpg

Så motsvarar du dina kunders förväntningar

Relevans är A och O i kommunikation, inte minst i dagens uppmärksamhetspockande brus. Är du inte relevant, så ryker du!

Med målet att få så många som möjligt att intressera sig för din kommunikation och så få som möjligt att avsäga sig den, presenterar Relation & Brand och Axxuss en kundstyrd metod för att du ska upplevas som relevant av dina kunder.

Metoden bygger på att anpassa kommunikationen efter kunders beteende istället för, som ofta görs, deras sociodemografiska egenskaper. Vi berättar om hur du genom att använda inköpsbeteende som grund för din kundsegmentering, kan anpassa kommunikationen, upplevas som relevant och i direkt koppling till detta skapa försäljning.

Seminariet hålls av Peter Blidén, analytiker på Axxuss och Nichlas Spångberg VD på Relation & Brand, som går igenom några konkreta kundexempel för att belysa hur metoden fungerar i praktiken.
 

Varmt välkommen på inspirerande frukost!


Talare

nichlas240_2.png

  

  

Nichlas Spångberg

VD och grundare, Relation & brand

peter240.png

   

  

Peter Blidén

VD och analytiker, Axxuss


Anmälan

Namn *
Namn