Back to All Events

Vilken kundupplevelse och effekt levererar din kommunikation?

  • Relation & Brand Stora Nygatan 33 111 27 Stockholm Sverige (map)

Om seminariet

Relation & Brand vill berätta om en nytänkande metod som ger helt nya svar

14.jpg

Metoden Relation-to-Brand R2B™ hjälper varumärken att mäta kommunikativa effekter som Relevans, Intresse, Attityd till varumärket tillsammans med Affärsmässig effekt.

Under frukosten kommer vi att redogöra för hur metoden R2B™ fungerar som en nytänkande tracking som bygger på hur just dina specifika kundgrupper upplever kommunikationen, kundprogrammet och varumärket. Och då med den unika styrkan – till skillnad mot traditionell tracking – att den mäter verkliga kunder och är kopplad direkt till deras kundupplevelse och konkreta affärseffekter.

För att belysa hur metoden fungerar i verkligheten kommer vi även att visa några konkreta kundexempel.

Seminariet hålls i av Lars Lindqvist, kommunikationsstrateg och Michael Dahl, affärsstrateg.  

Varmt välkommen på frukost, inspiration och verkliga exempel.

Datum:  16  januari 2018
Tid:       08:00- 09:30 (Seminariet startar kl 08:30)
Plats:    Stora Nygatan 33 i Gamla Stan, Stockholm

 

Talare

lars240_2 (1).png

Lars Lindqvist

Lars står för det mesta strategiarbetet hos Relation & Brand och har mer än 30 års erfarenhet på området. Han brinner för goda kundupplevelser och att skapa värde och resultat genom relevant kommunikation.  


Michael Dahl.jpg

Michael Dahl

Michael har i olika roller arbetat med affärsstrategi, varumärkesutveckling, kundutveckling, riktad kommunikation och analys. Han drivs av att hjälpa företag att utveckla sina affärer och kunder – och framförallt fånga det som driver värde.


Anmälan

Genom att anmäla mig godkänner jag även att relation & Brand kontaktar mig med inbjudningar till framtida seminarier samt relaterad marknadskommunikation.

Earlier Event: August 11
Lär dig allt om kundlojalitet
Later Event: February 21
Kommunicera relevant!